اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد
در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد
به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 2355 مشاهده
کد فایل:19765
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵
حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
خانوادهدرمانی بوئن
قیمت : 29,500 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
اختلال شخصیت اجتنابی و اختلال شخصیت وابسته
قیمت : 39,500 تومان
اختلال اسکیزوفرنی
قیمت : 35,500 تومان
آسیب شناسی روانی نوشته ریچارد پی هالجین فصل چهارم
آسیب شناسی روانی نوشته ریچارد پی هالجین فصل سوم
قیمت : 27,500 تومان
آسیب شناسی روانی نوشته ریچارد پی هالجین فصل دوم
قیمت : 25,500 تومان
پاورپوینت اختلال وسواس فکری-عملی
قیمت : 47,000 تومان
اختلال تجزیه ای یا گسستی
قیمت : 97,000 تومان
پاورپوینت فصل اول کتاب آسیب شناسی روانی نوشته ریچارد پی هالجین ترجمه سبید محمدی
قیمت : 48,000 تومان
سایکوبیوگرافی کامل مادر ترزا بر اساس چهار نظریه روانشناسی
قیمت : 88,000 تومان
پاورپوینت کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی
قیمت : 100,000 تومان
دانلود پاورپوینت آزمون های روانشناختی 1 (هوش ،استعداد و رغبت) ویژه تدریس دانشگاه های دولتی
قیمت : 80,000 تومان